معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

  • ۰
  • ۰

فریزر صندوقی یکی از پرفروشترین فریزر های صنعتی محسوب می شود. این نوع فریزر را می توان در بسیار از مشاغل استفاده کرد. از فریزر صندوقی می توان در فروشگاه ها، سوپر مارکت، رستوران، بستنی فروشی ها، لبنیاتی، پروتئینی استفاده کرد این محصول در لیتراژ های مختلف تولیدمی شود همچنین دارای سه نوع خشک کن، استیل طرح قدیم و بدنه گالوانیزه می باشد. همچنین این فریزر با نام فریزر بستنی نیز شناخته می شود. در ادامه مطلب به نکات مهمی در مورد این محصول می پردازیم.

برخی از ویژگی های فریزر صندوقی

  • قدرت : 120 وات ، 220 ولت ، 50 هرتز
  • سیستم خنک کننده با کارایی بالا
  • نشانگر فریزر سریع
  • سبد سیمی با کیفیت
  • کمپرسور کم صدا.
  • گاز مبرد R600a 
  • فوم پلی اورتان
  • با قفل و کلید
  • ترموستات قابل تنظیم
  • چراغ LED داخلی
  • 100٪ کندانسور مس

 

فریزر صندوقی کوچک نیاز دارید یا بزرگ

عموما  برای فروشگاهی با فضای کوچک تر از یخجال بستنی کوچک استفاده می کنند البته باتوجه به حجم کمی که این فریزر بستنی اشغال می کند مقدار زیادی از حجم خوراکی وبستنی ها را در داخل خود جای می دهد.بر ای هایپر مارکت ها وفروشگاه های بزرگ از فریزر بستنی بزرگ استفاده می کنند شما می توانید برای شناخت بهتر این فریزر وباتوجه به فضا ونیاز فروشگاه خود فریزر صندوقی خود را از صنایع برودتی آرامیس خرداری کنید، در این راستا جدولی برای شما تهیه کرده ایم.

انواع فریزر صندوقی

 

  1. فریزر صندوقی خانگی

  2. فریزر صندوقی هایپری

  3. فریزر صندوقی طرح قدیم

 

 

نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم


ازجمله نکات در هنگام خرید فریزر صندوقی گنجایش و ابعاد آن است که متناسب با فضای فروشگاه شما انتخاب می شود.

همچنین بدنه سبک و چرخ های تعبیه شده در این فریزر بابت جابجایی آسان آن می شود که از نکات مهم حین خرید است.

قیمت این فریزر ها مقرون به صرفه تر از فریزرهای ایستاده است و بهتر است این فریزرها مجهز به ترموتر و سیستم تنظیم دما باشد.

کاربرد فریزرهای صندوقی چگونه است

مناسب برای نگهداری گوشت، سبزیجات و تمام مواد غذایی نیاز به فریز شدن، استفاده می شود.

فریزرها از آلیاژ بسیار مرغوب تولید شده است، از این رو در مقابل رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است.

درب فریزر صندوقی تمام استیل، شیشه ای و یا گالوانیزه است و به صورت مگنتی یا ریلی می باشد.

همچنین این دستگاه در دو نوع

  • فریزر خشک کن
  • فریزر معمولی

تولید می شود. نوع لوله های این فریزر مسی بوده و از قدرت کمپرسور بالایی برخوردار است.

عملکرد فریزرهای صندوقی

از فریزر صندوقی خوابیده برای خنک کردن مواد غذایی درون فریزر استفاده می شوند، و این که حتماً باید در ساخت فریزر دقت کنیم، که قطعات استفاده مرغوب باشند، و دارای قدرت موتور بالای داشته باشند، و برای این که بتوانند با شرایط آب و هوایی هر منطقه سازگاری داشته باشند، از کمپرسورهای کم مصرف استفاده شود.

درب این یخچال همان طور که قبل تر هم  گفتیم به صورت کشویی بوده، و این امکان را مشتریان می دهد، تا بتوانند محصولات داخل فریزر را به راحتی ببینند، و به راحتی انتخاب کنند. دو جداره بودن شیشه های فریزر از اتلاف سرمای داخل فریزر جلوگیری می کند. روی این دستگاه عایق بندی فوم پلی یورتان به کار رفته تا به مقاومت آن اضافه شود.

 

مشخصات فنی فریزر صندوقی

 

 

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس درب

شیشه سکوریت نشکن

عای بندی

تزریق فوم

مصرف انرژی

A

دمای داخلی یخچال

زیر صفر

قدرت موتور

۳/۴ اسب بخار

حجم فریزر

300 لیتر

400 لیتر

500 لیتر

600 لیتر

650 لیتر

 

منبع:

https://vananews.com/fa/news/413906/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84-1400

برخی از بهترین تولید کنندگان فریزر صندوقی

 

 صنایع برودتی اورست

از  مزیت های فریزر صندوقی اورست استفاده از درب های سکوریت نشکن می باشد که این امکان را برای مشتری فراهم می کنند تا به آسانی کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند

صنایع برودتی آرامیس مارکت

فریزر صندوقی برای نگهداری از انواع بستنی سالار، دومینو، سبزیجات، گوشت ومرغ و انواع مواد غذایی که نیازمند به نگهداری  سالم، خنک وتازه  نگه داشتن می یاشدمورد استفاده قرار می گیرد ودر فروشگاه های زنچیره ای  سوپرمارکت ها وهایپرمارکت ها کاربرد بسیاری دارد این فریزرصنعتی براساس لیتراژ محاسبه و در صنایع برودتی آرامیس مارکت تولید می شود.

صنایع بروددتی کلدسنتر

فریزرصندوقی های تولیدشده در صنایع برودتی کلدسنتر دارای مخزن جداگانه برای تخلیه آب هستند تا مایعات درون مخزن جمع نشود.

از لحاظ ظاهری این فریزر ها با نصب استیکر های متنوع جذابیت بیشتری پیدا می کنند و می توانید از لوگوی اختصاصی فروشگاه خودتان نیز استفاده کنید.

موتور این فریزر ها زیرصفر بوده و دمای منجمد کردن محصولات را تامین می کند.

کینو پروداکت

برای منجمد نگهداشتن محصولات غذایی از قبیل گوشت ،مرغ،سبزی ، بستنی و...... از فریزر های خانگی و فریزر صنعتی استفاده می شود.فریزر انواعی دارد فریزر صندوقی و فریزر ایستاده برای نگهداری بستنی و.... در فروشگاه های بزرگ و سوپرمارکت ها فریزر صندوقی فروشگاهی 400 لیتری پر طرفدار ترین و مناسب ترین گزینه می باشد.فریزر های صندوقی کینو از نظر کیفیت با فریزر های صندوقی خارجی مشابه خود برابری می کنند به صورتی که این فریزر ها مشتریان زیادی در خاور میانه دارند و در تعداد بالا به کشور های همسایه صادر می شوند.

صنایع برودتی اورانوس

فریزر صندوقی های تولید شده در مجموعه صنایع برودتی اورانوس مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ، سبزیجات، بستنی و غیره می باشد این فریزر هم در مصارف تجاری و هم خانگی کاربرد دارد. ازفریزرصندوقی  برای نگهداری انواع خوراکی اعم ار مرغ، گوشت، ماهی، سبزیجات، بستنی و....به صورت منجمد برای نگهداری  طولانی مدت مواد غذایی استفاده می شود.صنایع برودتی اورانوس تولید کننده ی انواع فریزرهای صنعتی با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین متریال  می پردازد

صنایع امین برودت 

 

صنایع امین برودت تولید کننده و عرضه کننده فریزصندوقی  می باشد.  فریزر  صندوقی خوابیده جهت عرضه بستنی و محصولات پروتئینی منجمد قابل استفاده می باشد. این فریزر ها برای تازه نگهداشتن محصول و جلوگیری از فاسد شدن مورد استفاده قرار میگیرد.

  • ۰۰/۰۶/۱۷
  • ssk salahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی