معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه های بستنی ساز صنعتی یکی از تجهیزات بسیار مهم در آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها، ویتامینه ها نیز به حساب می آید همچنین در برخی از قنادی ها و لبنیاتی ها نیز به چشم می خورد.

دستگاه بستنی ساز صنعتی

این دستگاه بستنی ساز که اغلب در بیرون از مغازه ها به چشم می خورد نه تنها باعث افزایش فروش بستنی خصوصا در فصل گرم تابستان می شود بلکه در تهیه بستنی قیفی با کیفیت و بودن شل شدگی بسیار مناسب می باشند.

بستنی ساز قیفی در واقع یک نوع ماشین تخصصی بوده که به منظور تولید انواع بستنی خامه ای، میوه ای طراحی و تولید می شود این دستگاه ها قابلیت تولید بستنی در انواع طعم و رنگ ها را داشته و بستنی قیفی تولید شده توسط این دستگاه دارای کیفیت بالاتری نسبت به بستنی ها تولید شده توسط کارخانه می باشد و همچنین قادر است بستنی را در حجم بالا تولید کرده و به صورت مستقیم به دست مشتری برساند.

  • ۰
  • ۰

یکی از انواع سیستم های سرمایشی و تجهیزات برودتی که به آن ها یخچال ایستاده فروشگاهی ، یخچال ایستاده سوپرمارکت، یخچال نوشیدنی یا نوشابه و یا یخچال روباز نیز گفته می شود، یخچال های ایستاده می باشند که در دسته یخچال صنعتی قرار می گیرند و با طراحی جذاب و منحصر به فرد، دارای کاربردهای متفاوتی می باشند به طوری که یکی از نیازهای مهم هر سوپرمارکت یا فروشگاه مواد غذایی محسوب می شوند.از این یخچال ها در لبنیاتی ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، قنادی ها، قصابی ها و… استفاده می شود.

یخچال ایستاده

یخچال صنعتی ایستاده چیست؟

این یخچال ها به دلیل داشتن اجزایی مانند ترموسات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک، درب های شیشه ای کاملا با نوع خانگی متفاوت هستند و به منظور نگهداری ظولانی مدت و حفظ  سلامت مواد غذایی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هتل ها و کافی شاپ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
این یخچال ها از نظر ابعاد و تعداد درب باهم متفاوت هستند به طوری که در ابعاد 60 سانت تا 200 سانت و تعداد درب از تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند و به دلیل طرح استیکر جذابی که دارند بسیار پرطرفدار نیز هستند.

 


  • ۰
  • ۰

راهنمای قیمت و خرید سردخانه جسد (بیمارستانی) دو کابین و تک کابین

سردخانه جسد یکی از انواع تجهیزات سرمایشی پرفروش و پرکاربرد است که بارای نگهداری اموات به کار می رود و در انواع مختلفی اعم از تک کشو، دو کشو، سه کشو و ... طراحی و تولید می شود.

سردخانه جسدسردخانه جسد چیست؟
سردخانه جسد یکی از انواع سردخانه صنعتی و همچنین دسته ای از تجهیزات سرمایشی محسوب می شود که در انواع مختلف تک کابین، دو کابین، سه کابین، چهار، شش و هشت کابین و ظرفیت های مختلف قابل طراحی و تولید هستند.این سردخانه های جسد به منظور نگهداری اموات ( انسان مرده) در درآرامستان ها، بیمارستان ها، مراکز پزشکی قانونی، درمانگاه ها، کلینیک ها، غسالخانه های روستایی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساخت و طراحی سردخانه میت از قطعات درجه یک که تمامی آن ها از نوع استیل خالص غیر مغناطیسی نگیراست به کار گرفته شده که باعث افزایش طول عمر سردخانه جنازه می شود.البته با توجه به نوع سفارش مشتری این سردخانه ها می توانند از ورق گالوانیزه نیز ساخته شوند.سردخانه جسد را با نام های دیگری از جمله سردخانه جسد بیمارستانی، سردخانه نگهداری جسد، سردخانه بیمارستان، سردخانه مرده و ... نیز می شناسند. 
تمامی این سردخانه های جسد دارای به منظور حمل و تخلیه جسد انسان دارای برانکارد مخصوصی می باشند که موجب سهولت در کار افرادی که در زمینه کفن و دفن اموات فعالیت می کنند، می شود.
این سردخانه جنازه به دلیل اینکه با ورق های استیل ساخته شده اند قابلیت شست و شو دارند و با برق شهری یا برق تکفاز کارمیکنند.
این سردخانه های مخصوص اموات همچنین دارای درب های مخصوصی به منظور جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع به محیط بیرون می باشند که باعث رعایت نظافت و بهداشت شده و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد.

  • ۰
  • ۰

فریزر صندوقی یکی از پرفروشترین فریزر های صنعتی محسوب می شود. این نوع فریزر را می توان در بسیار از مشاغل استفاده کرد. از فریزر صندوقی می توان در فروشگاه ها، سوپر مارکت، رستوران، بستنی فروشی ها، لبنیاتی، پروتئینی استفاده کرد این محصول در لیتراژ های مختلف تولیدمی شود همچنین دارای سه نوع خشک کن، استیل طرح قدیم و بدنه گالوانیزه می باشد. همچنین این فریزر با نام فریزر بستنی نیز شناخته می شود. در ادامه مطلب به نکات مهمی در مورد این محصول می پردازیم.

برخی از ویژگی های فریزر صندوقی

  • قدرت : 120 وات ، 220 ولت ، 50 هرتز
  • سیستم خنک کننده با کارایی بالا
  • نشانگر فریزر سریع
  • سبد سیمی با کیفیت
  • کمپرسور کم صدا.
  • گاز مبرد R600a 
  • فوم پلی اورتان
  • با قفل و کلید
  • ترموستات قابل تنظیم
  • چراغ LED داخلی
  • 100٪ کندانسور مس

 

  • ۰
  • ۰

شیر سرد کن چیست؟

شیر سرد کن دامداری

شیر سرد کن های گاوداری معمولاً در گنجایش ها و ظرفیت های متفاوت (200، 300، 500 لیتر) در مدل های تک مخزن و دو مخزن (دوقلو) تولید و به بازار عرضه می شوند. جنس بدنه ی داخلی شیر سرد کن های فروشگاهی از نوع استیل ضد زنگ غیر مغناظیسی می باشد، و معمولاً این نوع از ورق ها مدت زمان نگهداری شیرها را بیشتر می کنند، و به خاطر چرخش دائمی باعث می شوند، تا شیرها ماندگار تر و دمای مورد نیاز برای خنک نگهداشتن شیرها در همه ی نقاط مخزن به صورت یکسان پخش شوند. جنس بدنه ی بیرونی هم از نوع استیل نگیر غیر مغناطیسی می باشد، که در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها دارای استحکام زیادی می باشند. هنگام خرید شیر سرد کن ها صنعتی باید به جنس آلیاژ به کار گرفته شده، در بدنه دقت کافی را داشته باشید، چون در صورت وجود ناخالصی در بدنه ی دستگاه باعث می شود، که کیفیت شیرها تا حد بسیار زیادی کاهش یابد، و در این صورت هنگام تولید سایر محصولات لبنیاتی با مشکل رو به رو می شوند. شیر سرد کن های استیل که به صورت ضدزنگ تولید می شوند، قابلیت شست و شو را دارند، به همین خاطر تمام نکات و اصول بهداشتی در داخل مخزن ها رعایت می شود. شیر سرد کن های دامداری که دارای ظرفیت های یک تن و دو تن می باشند، بعد از این که شیر خام از گوسفندها و گاوها دوشیده شدند، آن ها را به ایستگاه های شیر منتقل می کنند. ایستگاه های شیر در دو نوع خوابیده و ایستاده تولید می شوند، که در این ایستگاه ها شیر به وسیله ی پمپ ها تخلیه می شوند. برق مصرفی شیر سرد کن های تک مخزن از نوع تک فاز و معمولاً در لیتراژهای بالاتر آن ها از نوع سه فاز می باشد.

انواع شیر سرد کن برحسب لیتراژ

  • شیر سردکن تک مخزن و دو مخزن 200 لیتر
  • شیر سردکن تک مخزن و دو مخزن 300 لیتر
  • شیر سردکن تک مخزن و دو مخزن 500 لیتر
  • شیر سردکن تک مخزن و دو مخزن 1000 لیتر (یک تن)

 

قیمت شیر سرد کن 

مهم ترین قطعاتی که در قیمت شیر سرد کن های صنعتی تأثیر می گذارند، جنس بدنه، مخزن های آن ها (تک مخزن و دو مخزن)، گنجایش و ظرفیت آن ها، و نوع موتور به کار گرفته شده، می باشد. هر چقدر قطعات استفاده شده، در تولید این دستگاه کیفیت و دوام بیشتری باشند، قیمت دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. هم چنین برند دستگاه و گارانتی و خدمات پس از فروش هم می تواند بر روی قیمت اصلی و نهایی دستگاه تأثیر گذار خواهد بود.

انواع شیر سرد کن 

انواع شیر سرد کن

شیر سرد کن دام داری و دام پروری

این نوع از شیر سرد کن ها در مقایسه با شیر سرد کن های فروشگاهی دارای تفاوت هایی هستند. در دام داری ها و دام پروری ها، بعد از اینکه شیرها دوشیدند، در شیر سرد کن های که دارای ظرفیت های بالای 1000 لیتر هستند، نگه داری می شوند. در این محل ها چون بیش از حد شیرها دوشیده می شود، حجم آن ها به یک و یا حتی دو تن می رسد، و برای این بتوانند راحت تر شیرها را تخلیه کنند، از یک پمپ برای این کار استفاده می کنند. شیر سرد کن های فروشگاهی را به صورت ایستاده طراحی می کنند، ولی شیر سرد کن های دامداری و دامپروری را به صورت افقی و با مخزن عریض تولید می کنند. جنس ورقه های بدنه ی این شیر سرد کن ها را تماماً از استیل می سازند، و برای این که بتوانند همزن و شیر درون مخزن را به گردش در آورند، از یک موتور بسیار قوی استفاده می کنند.

شیر سرد کن پلیت

برای اینکه بتوانیم شیرهای خامی که تازه دوشیده شده اند، سریعاً سرد کنند، از این شیر سرد کن ها استفاده می کنند، که در ایستگاه های جمع آوری شیر و کارخانه های لبنیاتی بیشترین استفاده را از این شیر سرد کن دارند. زمانی شیرها فوری سرد می شوند، که بتوانیم با وصل کردن شیر سرد کن پلیت به مخزنی که برای نگهداری شیر است، شیر را از آن عبور دهیم. این دستگاه ها دارای همزن و مخزن نیستند، چون بعد از این که شیرها خنک شدند، آن ها را به داخل شیر سرد کن ها منتقل می کنند.

شیر سرد کن لبنیاتی

از این شیر سرد کن ها در فروشگاه های لبنیاتی و ماست بندی ها استفاده می کنند، تا بتوانند شیر خامی که تازه دوشیده است، سالم و تازه نگه دارند، و از فاسد شدن آن ها جلوگیری کنند. شیر سردکن های فروشگاهی معمولاً در گنجایش های مختلف (100، 200، 300، 400، 500 لیتری) و به صورت ایستاده ساخته می شوند. بدنه ی این شیر سرد کن ها از استیل استنلس ساخته می شود، ورقه های استیل هیچ وقت زنگ نمی زنند. برای این که بدنه ی این دستگاه ها دچار هیچ گونه پوسیدگی نشوند، در جوشکاری آن جوش میکس آرگون استفاده می کنند. مخزن های این دستگاه ها دارای همزن هستند، تا بتوانند به صورت دائم شیرها را در حال چرخش نگه دارند.

منبع :

http://www.rajanews.com/news/350759/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

 

برخی از تولید کنندگان شیر سرد کن

https://uranoosboroodat.com/category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86

 

https://zeusboroodat.com/product/71/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D9%86-%D9%84%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C#

 

https://aminbrodatsarma.com/product/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%86-%db%b4%db%b0%db%b0-%d9%84%db%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%aa%da%a9-%d9%85%d8%ae%d8%b2%d9%86/

 

  • ssk salahi
  • ۰
  • ۰

فروش شیر سرد کن

شیر سرد کن زئوس

 

صنایع برودتی زئوس تولید کننده انواع شیر سردکن دامداری و گاوداری 
مصرف بیش از اندازه شیر و محصولات لبنی در دنیای امروزه نیازمند صنعت دامداری و دامپروری و تولیدات آن است.
تمامی محصولات لبنی به طور مستقیم و غیر مستقیم حاصل شیر خام هستند.
از این رو صنایع برودتی زئوس برای تولید محصولات لبنیاتی ابتدا ملزم به تهیه شیر خام هستند تا تغییراتی در آن اعمال کرده و ارائه دهند،شیر خام به دلیل دمای بالایی که دارد عمر کوتاهی دارد پس باید در کمترین زمان ممکن در شیر سرد کن ریخته شده و دمای آن کنترل شود.
صنایع برودتی زئوس ارائه دهنده انواع شیرسردکن های بزرگ و کوچک با گنجایش های مختلف مناسب برای لبنیاتی و دامداری هاست. 

انواع شیر سرد کن:


شیر سرد کن ها در دو مدل تهیه میشوند

  • شیرسردکن لبنیاتی 
  • شیرسردکن دامداری و گاوداری 

 

ابعاد و ظرفیت شیرسردکن های صنعتی:

 

  • شیر سرد کن ۱۰۰ لیتری تک مخزن

شیرسردکن 100 لیتری

مشخصات فنی دستگاه شیرسردکن 100 لیتری
ابعاد  
لیتراژ 100
تعداد مخزن 1
قدرت موتور کلترون
برند موتور 1/2
فن خنک کننده دارد
جنس لوله  مسی
ترموستات دیجیتال
نوع شیر تخلیه قفلی کلاژ دار
  • شیر سرد کن ۲۰۰ لیتری تک مخزن و دو مخزن 

 

شیرسردکن لبنیاتی200لیتری

ابعاد  
لیتراژ 200
تعداد مخزن 1
قدرت موتور 1/2
برند موتور کلترون
فن خنک کننده دارد
جنس لوله مسی
ترموستات دیجیتال
نوع شیر تخلیه قفلی کلاژدار
  • شیرسرد کن ۳۰۰ لیتری تک مخزن و دو مخزن 

شیر سردکن 300 لیتری لبنیاتی

مشخصات فنی دستگاه شیر سردکن300لیتری
ابعاد  
لیتراژ 300
تعداد مخزن 1
قدرت موتور 1/2
برند موتور کلترون
فن خنک کننده  دارد
جنس لوله مسی
ترموستات  دیجیتال
نوع شیر تخلیه قفلی کلاژدار

 

منبع :

https://zeusboroodat.com/product/71/%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D9%86-%D9%84%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C#

  • ssk salahi