معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

  • ۰
  • ۰

یخچال داروخانه

برخی از داروها باید در دمای خاصی نگهداری شوند به همین علت احتیاج است که برای نگهداری از آن ها داخل یخچال مناسب داروخانه قرار داده شوند. یکی از مهم ترین تجهیزات در صنعتی پزشکی و آزمایشگاهی،یخچال های صنعتی مخصوص داروخانه می باشند.یخچال  دارویی برای نگهداری کارها و نمونه های آزمایشگاهی و دارو ها بسیار مناسب است.

یخچال های ایستاده داروخانه ای و آزمایشگاهی در ابعاد مختلف با طول 115، 120،و 60 و 70 سانتی متر قابل سفارش هستند.این محصول در ابعاد مختلف تک درب و دو درب موجود می باشد.

در برخی از محصولات یخچال به سفارش مشتری به صورت هوشمند طراحی می شود و امکان تعبیه سیمکارت وجود دارد. و کارکرد آن به این صورت است، که شما می توانید با وارد کردن شماره تماس، ۱ نفر را به عنوان مدیر سیستم انتخاب کنید، و تا سقف ۱۵ نفر را به عنوان کاربر تعریف کنید.
مدیر سیستم می تواند دمای محصول را به صورت پیامک در دستگاه تعریف کند و از این رو اگر دمای یخچال از دمایی که تعریف شده است، بالاتر و یا پایین شود، هشدار به صورت پیامک به مدیر سیستم و کاربران ارسال می شود.
همچنین در یخچال داروخانه ای هوشمند اگه برق دستگاه قطع و وصل شود، به کاربران این موضوع پیامک می شود.
درب یخچال داروخانه ای شیشه ای دو جداره می باشد، که فضای بین دو شیشه حاوی گاز آرگون بوده، که از اتلاف دما جلوگیری می کند. شما می توانید درب دستگاه را به صورت قفل دار نیز سفارش دهید.

دمای استاندارد برای نگهداری دارو ها کدام است؟

هر دارویی دمای خاصی را برای سالم ماندن نیاز دارد. برای مثال داروهایی که به دمای ۱۰ تا ۲۵ درجه نیاز دارند، باید در دمای مناسب محیط قرار بگیرند. و رنج دمایی ۲ تا ۸ درجه سانتی گراد در یخچال های داروخانه ای نگهداری می شوند.پ

مشخصات فنی یخچال داروخانه 
ابعاد 200*60*60 سانتی متر
200*70*70 سانتی متر
200*65*70سانتی متر
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور 1/3
جنس شیشه  سکوریت نشکن
تاج دارد

 

منبع:

https://zeusboroodat.com/product/84/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C

  • ۰۰/۰۸/۰۵
  • ssk salahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی