معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

معرفی صنایع برودتی

معرفی صنایع برودتی ایرانی با بهترین قیمت

  • ۰
  • ۰

شیر سردکن صنعتی

یکی از مهمترین مواد غذایی مورد استفاده لبنیات و محصولات لبنی می باشد.

محصولات لبنی به دلیل زود خراب شدن و فاسدشدنی بودن آنها نیاز به تجهیزات خاصی برای نگهداری و آماده سازی دارد یکی از این تجهیزات که برای نگهداری دوغ و غیره به آن نیاز داریم دستگاه شیر سرد کن صنعتی است. این دستگاه ها با داشتن مخزن هایی از نوع استیل مقاوم نسبت به زنگ زدگی، این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی از خوردگی بدنه شیر سرد کن و با آرامش خیال شیرهای خریداری شده خود از دامداری را بجوشانید و مشتری عرضه کنید.

شیرسردکن 500 لیتری

 

شیرسردکن مخزنی برای نگهداری محصول در دمای پایین بوده و یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی جهت کاهش و ثبات دما می باشد.

دستگاه شیر سرد کن زیر 400 لیتر به دلیل حجم کم برای فروشگاههای لبنیاتی بسیار پرکاربرد است. معمولاً تجهیزات لبنیاتی شیر خریداری شده خود را بیشتر از 300 و 400 لیتر آماده نمی کنند؛ به همین دلیل مخزن بزرگ با حجم زیاد به درد فروشگاه لبنیاتی نمیخورد که این دستگاه با جوش داخلی و خارجی آرگون، عایق تزریق فوم، و بدنه با ضخامت 2 میلی متری گزینه مناسبی برای نگه داری و سرد کردن شیر میباشد.این دستگاه ها با داشتن فن خنک کننده و همینطور کمپرسور مخلوط کننده می تواند به خوبی از پس نیاز های یک مشتری بر بیاید. شما می توانید شیر سرد کن دست دوم هیمورا را از انبار کالاهای کارکرده صنایع برودتی امین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.همچنین این محصول امکان صادرات به کشور هایی همچون عراق و افغانستان و همینطور پاکستان را دارد.

شیر سردکن دو مخزن

تفاوت شیر سرد کن لبنیاتی (فروشگاهی) و گاوداری و دامداری

شیر سردکن های تک مخزن با حجم بالای ۵۰۰ لیتر معمولاً در مراکز دامداری و گاوداری استفاده میشودمعمولا قدرت موتور شیر سردکن های 500 , 600 و 1 تن ،1 اسب و 1.5 اسب بخار می باشد. زیرا حجم شیر دریافتی بالا بوده و قدرت موتور و دور دینام بالاتری نیاز دارد. و با داشتن دو مخزن و لیتراژ 500 لیتری و زیر 500 لیتر معمولاً مورد استفاده فروشگاه های لبنیاتی کوچک و بزرگ قرار می گیرد. دو مخزن بودن شیر سرد کن لبنیاتی به این دلیل است که شما می توانید همزمان دو محصول شیر و دوغ را همزمان خنک کنید.و یا اگر شیر خریداری شدتان در یک روز کمتر از حد معمول باشد میتوانید به جای اینکه از نوع مخزن 200 لیتری استفاده کنید، از یک شیر سرد کن دو مخزن 200 یا 300 لیتری خریداری نموده و فقط از 100 یا 150 لیتر آن استفاده نمایید.

شیر سرد کن 200 لیتری

صنایع برودتی زئوس 

صنایع برودتی زئوس ارائه دهنده انواع شیرسردکن های بزرگ و کوچک با گنجایش های مختلف مناسب برای لبنیاتی و دامداری هاست و آماده همکاری به صورت حضوری و آنلاین با شما عزیزان میباشد.
مصرف بیش از اندازه شیر و محصولات لبنی در دنیای امروزه نیازمند صنعت دامداری و دامپروری و تولیدات آن است.
تمامی محصولات لبنی به طور مستقیم و غیر مستقیم حاصل شیر خام هستند.
از این رو صنایع تولید برای تولید محصولات لبنیاتی ابتدا ملزم به تهیه شیر خام هستند تا تغییراتی در آن اعمال کرده و ارائه دهند،شیر خام به دلیل دمای بالایی که دارد عمر کوتاهی دارد پس باید در کمترین زمان ممکن در شیر سرد کن ریخته شده و دمای آن کنترل شود.

صنایع برودتی امین

شیر سرد کن چیست؟

صنابع برودتی امین برودت تولید کننده انواع مختلف شیر سرد کن های صنعتی از جمله لبنیاتی و دامداری می باشد که این شیر سرد کن در دو مدل تک مخزن و دو مخزن تولید می شود.
شیرسردکن مخزنی برای نگهداری در دمای پایین بوده و یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی جهت کاهش و ثبات دمایش ای می باشد.
یکی از کاربرد های  شیر سرد کن دو مخزن این است که شخص می‌تواند یک طرف مخزن را شیر و طرف دیگر آن را دوغ بریزد.
تمامی شیر سرد کن های این شرکت در ظرفیت و ابعاد مختلفی تولید می شود و نیز از کوچک ترین لیتراژ که  از ۱۰۰ لیتر تا ۵۰۰ لیتر و بزرگ ترین که یک تن و دو تن می باشد اشاره کرد که  قابل تولید می باشند.

قیمت دستگاه شیر سرد کن کارگاهی بسیار مناسب بوده و از این جهت انتخابی ایده آل برای کارگاه های لبنیاتی  کوچک با سرمایه های پایین می باشد.
شرکت امین برودت  این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که خرید خود را  به صورت اینترنتی انجام داده و شرکت برودتی محصول فوق را ثبت و با مطمئن ترین باربری ارسال خواهد کرد.

شیر سردکن امین برودت سرما

منیع:

https://www.ana.press/news/580482/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA

  • ۰۰/۱۲/۱۰
  • ssk salahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی